Knäppt

Först var det varmt,klarblå himmel och sol.
Sen var det lite molnigare och ingen sol men fortfarande varmt,
och sen helt plötsligt så vräkte regnet ner och det började åska och blixtra lite här och där.
Vädret kan visst variera något otroligt. Såklart så började det regna och åska när jag skulle titta på Krilles simskola. Så det blev nästan ingenting med det så vi fick åka hem istället. Och det där med att rensa grejer,planera vad jag ska köpa osv. blev såklart ingenting av bara för att jag är så grymt lat! Men som tur var så har jag inga speciella planer inför imorn så det blir att fixa med rummet imorn istället. Tina frågade om jag ville med ut och springa imorn också,men får se om jag ger mig ut lite senare då istället. Ska fixa lite grejer och sen sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0