Perfekt

Ajajajajajaj min rygg...
Den är helt rödbränd efter idag,tog ingen solkräm där vilket ett av de största misstagen jag gjort! Men det röda går ju så småningom till brunt,så det är det väl värt tillslut. Vi har haft det toppen idag,Julia och jag! Har legat på bryggan och bara solat,och sen när det blev för varmt hoppade vi ner i vattnet. Fick lite brun färg ockå,speciellt på magen och knäna. Skulle vilja bli brun överallt men tyvärr så är det en sak som inte brukar hända mig. Så ja,en toppendag helt enkelt! När jag kom hem så hoppade jag in i duschen för att fräsha till mig lite och nu så sitter jag här. Ska strax fixa en omelett till mig eftersom jag är ensam hemma,de andra är i Vikingstad och badar innan Krilles simskola. Det var nog allt,ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad roligat att höra att ni haft det kul idag.

Lite besviken blir du nog när du märker att rödbränd hud mest flagar bort och inte blir så brun. Bättre att bli brun med solkräm, då sitter färgen kvar.

Kram kram.

2011-06-29 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0