Thousand years later ...

Förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt x1000!
Jag vet inte vad det är,jag har helt enkelt tappat blogglusten för ett litet tag,och den sjönk ännu mer när jag kom på att överföringskabeln till kameran ligger och saknar mig hemma hos pappa...suck. Hade ju planerat värsta inläggen och nu så gick inte det. Men ska försöka hämta den så snart så möjligt så det kommer lite bilder! Idag så sprang jag spåret på morogonen,duschade en lång dusch efter det. När jag dammsugit rummet och packat ner lite grejor till mamma så gick jag upp till Erika. Vi har spenderat dagen med att sola,bada och hoppat studsmatta. Jag blev lite stolt också,jag fick en vit rand efter bikinin på ryggen,den är inte stor,men den finns där. Och brunare ska jag bli,lite bränd på halsen blev jag också.
Sen så kom jag till mamma,och när jag skulle gå upp på mitt rum för att packa upp så ser jag att hela rummet håller på att renoveras. Nya fönster satt uppe,men ändå inte klart på långa vägar. Det ska målas om på ena väggen också,som en fondvägg! Så jag och Rickard var och kollade på lite färg på City Gross förut,men hittade ingen som jag ville ha. Eller jo jag hittade en fin mörklila färg,men den fanns inte ens där konstigt nog....Emelia har en hallonröd färg i sitt rum,och Krille har en blå färg i sitt rum,så imorn så ska vi testa att blanda dom två så får vi se om det blir resultatet av fondväggen. Helst av allt så skulle jag velat ha en RÖD färg,men det fanns ju självklart inte....
Så just för tillfället så bor jag och Krille nere i vardagsrummet,han sover på soffan och jag på en madrass,han har teven och jag min dator,hihi. Här lär vi väl få bo i minst 2 nätter till,iallafall jag. Men det är helt okej. Jag ska ta och bädda ner mig under täcket nu och se det sista av Johan falk,godnatt allt folk!

Kommentarer
Postat av: Tina

Rickard har väl säkert någon sådan överföringskabel, den är standard. Annars får du komma hit och hämta den nån dag.



Ha det gott! Vi saknar er!



p.s. Glöm inte solkräm!

2011-06-27 @ 23:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0