Jag suger

Hejsanhoppsan alla söta!
Det har varit väääldigt dålig upptadering måste jag erkänna. Men eftersom det är min blogg så bestämmer jag ju självklart själv när jag har tid och inte! Det är tiden och lusten som har saknats under dom här dagarna jag har varit borta från bloggen. I onsdags sov jag ju hos Malin,och vi hade som en liten tjejkväll kan man väl säga,vi kollade lite på film först,men det var mest jag som kollade eftersom stackaren behövde sitta och kämpa att få ut sina linser i tre timmar...det var trots allt första gången. Och vi doppade jordgubbar i choklad,åt tacos och allt möjligt! Trots strulet med Malins linser blev det ju väldigt lyckat ändå kan jag ju lova er! Gud vad trött jag var,skrattade nästan hela tiden,speciellt på natten. Tack för allt Malin! Och tack till Erika för den lilla stunden vi var innan Malin och jag var med! Ni är bäst.
På torsdagen så vaknade jag ju hemma lille Malin,gjorde inget speciellt vad jag kommer ihåg? Gick hem vid 3 ungefär så sprang jag ett varv i spåret (märker att man tappar kondis på 2 veckors uppehåll!?) Gjorde inte så mycket mer,smsade med lite roligt folk,fixade lite på rummet osv.
Igår (fredag) så firade jag midsommar med familjen + F&F,fick god mat och JORDGUBBAR! ÄLSKAR'T! Tröttnar aldrig på jordgubbar. Sen lite senare på dagen så var jag med Julia en stund,senare träffade vi Oliver,Adam och Julius,vilken skrattattack vi fick alltså,guuud! Älskar dig Julia!♥
Idag så blir det förhoppningsvis att sova över hos Malin igen! Nicee. Men idag blir det inget speciellt som en tjejkväll iallafall. Så det blir dålig upptadering idag också............Ja jag menar det. Men ni får ha det bra,hoppas jag kan blogga imorn iallafall!

Det blev tyvärr ingen bild,min elaka kamera ville precis dö nu bara sådär när jag ville ha ägodelar från honom! BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0