It doesn't matter because it's Friday!

FREDAG! Så himla skönt,och det har gått så himla fort också. 4 dagar (med skolavslutningen) är kvar av 7:an,är såååå lycklig! Och att lämna in sina böcker känns så hiiiiimla bra. Det är nästan inga riktiga skoldagar kvar heller. På måndag är det en vanlig skoldagförutom att idrottslektionen går bort. På tisdag har vi "friidrottsdag",och på onsdag ska vi spendera hela dagen med våra (bästa) klassföreståndare och städa skåp,lämna in böcker osv. Och på torsdag är det ju SKOLAVSLUTNING + liseberg! ♥  WIHUUUUU!!!!!
Skoldagen var bra,känns inte direkt jobbigt att behöva gå till skolan längre eftersom det är så lite kvar. Var precis ute och tränade lite kula till friidrottsdagen på tisdag. Tur att man har en "låtsasmamma" som är både idrottslärare,fysiklärare,tekniklärare,mattelärare...ALLA ÄMNEN JAG HAR SVÅRT FÖR! Eller så svårt har jag ju inte,utan det är ganska lätt om jag får vara ärlig,det är bara det som är lite jobbigare än andra ämnen (speciellt idrotten,det ä rinte lätt!!!). 
Nog om det iallafall. Senare blir det att vara med Julia,hoppas bara hon kommer hem snart! :D För får inte vara uppe fööör länge idag,för imorn så ska Tina och jag åka och shoppa i Ikano. Ska bl.a handla det sista till skolavslutningen osv. Efter det åker jag till min kära F&F och sover där tills på söndag,kanoners! Hoppas jag får möjlighet till att slänga in ett inlägg därifrån,kameran hänger iallafall med,men vet inte om det används så mycket. Om vi inte hörs imorn så bloggar jag på söndag förhoppningsvis....bara om jag inte blir uppäten av min egna guldfisk,blir inlåst i ett förråd,blir kvävd i min egna jacka eller något annat knäppt så.. Haha nevars.


Gammal bild,men vill ha det håret tillbaka! Igga minen btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0