TRÖTT

Tjenamors!
Speedway är verkligen häftigt! Det är roligare än vad man tror faktiskt. Somsagt så har jag ju varit där en gång tidigare med Malin och hennes familj,och det var ännu roligare och häftigare andra gången. En rekomendation till er som inte varit på speedway förut. Och perfekt väder hade vi också! Inte för kallt,inte för varmt så man svettades,perfekt kan jag lova! Nu sitter jag nere i vardagsrummet också idag igen,idag så har Rickard målat första lagret färg på mitt rum! Blev supernöjd med färgen,och har redan börjat fundera på hur det ska se ut när ALLT är klart. När vi är i Falkenberg lite längre fram i sommar så ska vi förhoppningsvis åka till Ullared då med,då ska jag köpa lite grejor till rummet. Färgen blev lila som vi blandade av Krilles och Emelias väggfärger som jag nämnde igår. Imorn blir det att åka till Lillsjön med Julia! GRYMT KUL! Och jag vill få lite färg också. Vi åker redan klockan 10 imornbitti,så då får vi hoppas att det inte är så mycket folk där då. Så det är nog dags för mig och Krille att sova nu,annars lär jag väl aldrig orka upp imorn,har inte ens packat det jag ska ha med mig. Vi hörs imorn,godnatt.
googlebild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0