Mitt bland djuren!

Hejhej!
Att vara i kolmården från klockan 10 till 5 var visst mycket kortare tid än vad jag trodde! Tiden har bara rusat iväg. Vi har hunnit kolla på vääldigt mycket och det slutade med att minneskortet + batteriet i kameran tog slut.... Men jag fick väääääligt många bilder iallafall. Vi åkte även linbanan som nu finns istället för att åka bil bland djuren,mycket roligare och häftigare tyckte jag! Favoritdjuren på Kolmården var björnarna,lejona och delfinerna,helt klart! Så tog vi en glasspaus förut med,så var det en ekorre som var alldeles bakom oss,så himla söööt! Bild längre ner. Hittade en sista-minuten souvenir också. Här får ni lite bilder (bilderna från linbanan ser lite nära ut,men det är därför jag har zoomen inne)
Sista-minuten fyndet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0