Läggdags

Det här har nog varit den längsta och tråkigaste lördagen på länge,hoppas ni därute haft det bättre än jag iallafall! Har inte förens idag insett hur ensamt det kan vara utan sin mamma och bror här hemma! Krille har ju varit borta hela dagen och mamma jobbade klockan 4-9 ungefär.. Och inte någon nytta har jag inte gjort heller,skulle behövt att plugga lite mer än det jag gjorde eftersom jag har fysikprov på tisdag. Aja,just nu så pratar jag med Malin i telen,längesen! Imorrons planer blir först att springa och sen vara med Malin förhoppningsvis,skojsigt! Nu blir det väl att gå och dejta min kudde och hoppas att den botar min huvudverk,hihi. Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0