Goin' out of my head now

Hej alla mina vänner!
Idag har jag haft det jättebra med Johanna! Vi åkte ju till lillsjön med familjen,inte nått vidare badväder men det var superskönt i vattnet ändå. Solen vågade komma fram då och då,men den gjorde inte så mycket nytta! Kom väl hem hit vid tre eller nått,så vi har gjort en massa andra grejer också! Vi åt glass som vi öste på sås på,var ute lite,pratade om allt och inget osv. Kul har vi haft iallafall förutom att det hände en jättetråkig grej,men det tar jag inte upp här..tack för dagen iallafall! :D
Imorn så ska vi åka och plocka jordgubbar (!!!!!!!!),snacka om att jag kommer plocka så det ryker alltså! Vill ju ha så mycket som möjligt,får hoppas att det finns några bara,hihi♥ Efter det åker jag till F&F och sover där tills på fredag,så ni får nog inte höra så mycket ifrån mig på några dagar nu. Och en sak till! Datorn hemma hos pappa håller på att lägga av,så om ni skulle råka tro att jag är död eller så,så är det inte sant (förhoppningsvis)! Då är det datorn som har lagt av och sluta fungera. Isåfall kommer jag med upptadering på måndag då jag åker till mami igen. Men vi får hålla tummarna på att det inte händer,ha det bra så ses vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0