Hmmm....

Någon som kan gissa vart vi har varit idag?...






















Japp! Alldeles riktigt. Familjen åkte till dinosauriemuseumet i Norrköping idag. Varken Krille eller jag visste vart vi skulle åka så jag och han satt i bilen och försökte klura ut vart vi skulle. Det var väldigt kul iallafall! Hade önskat att det hade varit lite större och mer skelett osv,men eftersom att de flyttar runt i hela världen så är det inte så konstigt. Så ni som inte varit där och vill åka dit ska nog ta och passa på innan Augusti börjar för då så är det förhoppningsvis borta. Krille och jag fick en varsin dino också,titta så söt den var! (de två sista bilderna) Små valpögon typ,älskar den! Efter museumet så gick vi vidare för att leta efter en bra restaurang. Vi hittade en kinaresturang som var helt okej. Mättande iallafall! Påvägen upp till bilen så stannade mamma och Rickard till vid ett café och köpte kaffelatte till dom och smoothie till oss,SUPERGOOOOD! Älskart. Sen så åkte vi hem,somnade direkt i bilen,gud vad trött jag var. Tack för allt mamma & Rickard,det var jättetrevligt ♥ Så nu är det en vecka hos pappa som gäller,gud vad veckorna går fort! Får lite ångest över att det går så himla fort! Imorn så ska familjen (förutom pappa för han ska jobba) åka in till gamla Linköping för att gå in en sväng på Fenomenmagasinet,inte så dumt det heller ni! Så det blir toppen. Efter det vet jag inte vad jag hittar på, det är något som märks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0