MINECRAFT!

Jag vet inte varför jag inte bloggade igår? Tror det var minecraft som låg bakom den saken... Påtal om minecraft så är jag helt beroende! När man väl har fattat vad man ska göra så är det jätteroligt! Kalla mig för nörd,för jag vet redan att jag är det!
Gårdagen var toppenbra! Jag träffade Julia och Jossi vid macken vid halv 2 ungefär,vi gick runt i Mantorp och snackade och så. Sen så gick vi till citygross och där så köpte "vi" (dom betalade) en hel bytta med glass,strutar,en glasskopa + 11 stycken nygårda-drickor! Så det åt/drack vi på en kulle,gott var det i början iallafall,sen så blev vi så mätta så vi slängde resten,hihi. Sen gick vi vidare och la oss på en stooor gunga,grymt roligt var det! Vi gjorde massa annat roligt också! Jag kom hem vid 7 ungefär. Tack för dagen,ni är bäst! Älskar er!♥ Senare på kvällen kom Julia hit,och hon har sovit här! Haha gud vad roligt man kan ha! När Julia har åkt sen så ska jag ge mig ut en runda i spåret,härligt. OCH JAG SKA BLOGGA SEN,minecraft kan bara inte gå före bloggen? Så fånigt. Jag har tillochmed lyckats få Julia att spela minecraft,hahaha! Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0