Krille & Jag

Hejsan!
Gud vilket väder vi haft idag! Klibbigt,varmt,regn,åska,ja allt möjligt! Imorse så började det åska lite,och jag satt och åt min frukost. (okej det var en ganska sen frukost,vid halv 12 där nånstans..ibland blir det såna dagar). Då drog Rickard ut mig och Krille i bilen,han trodde tydligen att det skulle bli VÄRLDENS OVÄDER!!!!!!!!!!...typ. Så han vågade inte stanna kvar i huset ifall blixten skulle slå ner eller så. Och jag hade ju inte fixat mig eller nånting,jag hann inte ens äta klart så min frukost stod och svälte ihjäl på bordet istället. Så ja,vi åkte runt i ungefär en halvtimme innan lille Rickard förstod att det inte var nån fara,det regnade och åskade lite men ingenting mer. Så så vare,bra att han är rädd om oss iallafall,men ändå. Snacka om att jag var sur som en citron! Jag smsade till och med till mamma: hjälp mig mamma! (hon jobbade) HAHAHAHAH!
Idag har det varit en sån dag då man känner att man inte orkar nånting. Men lite blev gjort iallafall,fick låna mammas systemis och fotade lite på rummet så ni ska äntligen få se! (nästa inlägg)
Annars så sitter just för tillfället inne i Krille's rum,han ville så gärna sitta vid datorn (han har en stanionär dator) och han ska ju sova inne i mitt rum så jag följde med och sitter då härinne istället. Det blir att sova ganska skapligt idag,vill inte sova bort hela dagen imorn! Lite egobilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0