Toppendag!

Grattis till världens bästa Erika idag,jag älskar dig!♥
Hej på er!
Hoppas ni haft en toppendag idag! Det har jag haft iallafall. Startade morgonen med att springa lite,körde extra hårt också. Tog en dusch och efter lunch så körde bilen mot Vadstena. Först hade vi riktig otur med vädret då det började regna. För att inte behöva vara ute i regnet så gick vi in på en loppis med jättegamla saker för att fördriva tiden lite under tiden det regnade.. Så vi var därinne i kanske 10 minuter och sen gick ut till bilen igen,och då hade det slutat att regna! Så då körde vi vidare mot Stubbegården. Gud så mycket fika det finns därinne,grymt gott men sjukt mättande! Tur att jag kunde äta med gott samvete iallafall (hade ju sprungit på morgonen). När alla var mätta och belåtna så åkte vi till Vätterviksbadet som ligger vid Vättern! Det var iskallt i vattnet när man skulle doppa sig,och när man väl hade doppat sig så frös man ändå så vi badade iallafall en halvtimme innan vi gick upp. Solade lite också innan det började regna igen och då var det bara att packa in sakerna i bilen och åka hemåt. Trots det varierande vädret så har jag haft en toppen tisdag! Dock så har jag tydligen glömt min överföringskabel till kameran hemma hos mamma IGEN,så har tyvärr inga bilder från kameran att ge er. Hoppas att jag får tag i den så fort som möjligt.
Och nu så skulle jag vilja varna er för dålig upptadering på några dagar. Imorn så ska familjen,F&F och Jonte åka och plocka svamp! Grymt härligt,men ska jag vara ärlig så tycker jag svamp är äckligt,har inte lärt mig att acceptera konsistensen ännu, det är bara roligt att plocka,haha! Efter det så följer Jonte med hem hit och så sover han här. På torsdagen tar jag,Jonte & Krille tåget ner till Vimmerby så ska jag & Krille sova där. Dock så får vi inte se Nenne på hela veckan,men det kommer bli roligt utan henne också tror jag! Så den tidigaste upptaderingen är på fredag,beror på om jag hinner blogga då också men det är något som märks! Så jag hoppas ni får härliga dagar utan mig! Vi hörs,kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0