Lycklig chey!

Min pappa äger! Han har fixat datorn nu,så jag har mycket bättre internet,allt går snabbare och alla bilder,musik och så finns nu på datorn! Och gladare blev jag när jag testade datorn hemma hos mamma förut! Den funkade! Rickard hade lagt under en penna så att fläkten fick lite luft,så jag hoppas att det var det enda felet! JAG ÄR SÅ LYCKLIG! Imorse så var vi i Tina's idrottshall,allt gick ganska bra. Jag gjorde iallafall allt som jag ville ha gjort när jag gick därifrån,dock är jag så feg att det tar ett himla tag för mig att insé att jag inte kommer dö. Är iallafall nöjd med den insatsen! Efter lunch så åkte vi till mamma en sväng och träffade Karin,Alva & Olle,även Anna och hennes ungar var där också.. Vi fick fika,sen hoppade jag,Krille och Alva lite studsmatta,sen spelade vi wii och massa annat roligt. En trevlig dag helt enkelt! Nu på kvällen så har jag packat upp lite från mamma,skrivit vidare på min packlista till falkenberg,lyssnat på musik och smsat. Imorn så ska familjen åka till Vadstena och bada i Vättern,efter det så ska vi åka till Stubbegården där det är som en fikabufé! Ni som inte har varit där anar inte hur mycket det finns,det är nästan äckligt! Så på kvällen när vi kommer hem så är det en springtur som gäller! Kommer med mer upptadering imorn,ha det bäst!
-Bjuder på bilden-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0