TÄLTA!

Gud vilket väder vi har i Sverige,jag trodde det var sommarlov men jag kanske bara har drömt och det är höstlov istället! I vilket fall somhelst så ska jag och Julia sova i tält,hahahah vi är helt galna! Men vi har tagit ut en massa kuddar,täcken och filtar osv. så vi ska nog kunna hålla oss varma. Gick upp till macken och köpte cola och godis förut,awesoome! (ett undantag för godiset idag eftersom jag inte äter det annars,hehe) Vi får se om vi är kvar i Sverige imorn om vi inte blåst bort eller något annat,kanske slänger in ett inlägg från mobien inatt eller så! Ha det bäst så har vi det bäst!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli spännande att höra om ni sov i tält hela natten :D

2011-07-14 @ 22:15:58
Postat av: Jossi

söta bella! <3333

2011-07-14 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0