Lyckad dag!

Hej!
Gud vilken härlig dag jag haft det! Att bara få träffa så snälla människor som man har träffat när man var liten,så liten att man knappt kommer ihåg hur kul vi haft det. Det har varit jättetrevligt ute på landet med alla,fick god mat och god tårta! Roligast av allt var att få träffa min gamla barndomsvän Erica som också är Lisa's barnbarn,egentligen är ju jag Lisa's bonusbarnbarn eftersom att det är morfars fru och inte min mormor. Jag har sett massa kort på Erica och mig när vi var små och badade i baljor,gud så söta vi var! Vi har förändrats massa,helt klart,och båda gillar att fotografera! =) Så det var helt klart en jättelyckad tag trots allt strul i början av dagen,men det löste ju sig som tur var.
Imorn så ska vi åka till mamma en dag tidigare bara för att pappa,Tina och Hugo ska bort med våra grannar. Så det blir att åka till mamma extra tidigt imornbitti. Sen så får vi se vad dagen har att ge,något kul ska jag allt hitta på! Nu blir det att gå och lägga sig,är sjukt trött och jag måste sova så jag orkar upp imorn. Juste,kameran följde med också,och det blev en hel del bra bilder (hoppas jag),men datorn är ju fortfarande inte som vanligt eftersom jag inte fått tillbaka alla mina andra filer,så ska föra över hela högen imorn så får vi se om det kommer upp här!


Kommentarer
Postat av: Erica:)

jätte fin design och blogg överhuvudtaget!

det var kul idag!:D

2011-07-09 @ 22:39:38
URL: http://pieceofmylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0