Hur gulligt är inte det här då?!

Detta skrev jag om mitt marsvin Moltas när han dog när jag gick i 1:an där nånstans. Vi hade någon svenskalektion där man skulle rimma om något man tyckte om eller så. Och mina lärare berömde mig för det här kan jag minnas! Inte ett enda rim finns med om man inte tänker på första raden. Och nej,mitt marsvin bröt inte benet,fråga mig inte varför jag skrev det. Till er som inte förstår vad "lebigt" är så stavas det läbbigt=läskigt typ. (det blev lite suddigt i kanten,fick inte till skärpan ordentligt men ni ser ju vad det står hoppas jag)

Kommentarer
Postat av: Lovisa A

Jaa!

Jag kommer ihåg det ! Och du var typ jätteledsen! :(

Men jag gillar dikten :D

2011-07-04 @ 13:34:47
URL: http://lovisamariaandre.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0