Happyface

Hejsan!
Hur är läget? För mig är allt bra. Jag och Krille sov ju hos Karin och hennes barn igår tills idag. Vi har haft roligt den mesta delen utav tiden,fast en del tillfällen har bara varit för jobbiga då man bara vill hem. Men det har varit mysigt ändå,även fast det var skönt att komma hem förut. När jag kom hem så tog jag på mig springkläderna och sen gick mot spåret,och där väntade Tina på mig! Det gick bra,alltid skönt att ha det gjort sen! När jag kom hem tog jag en dusch och sen började packa ihop lite grejer och fixade till Falkenberg. Okej,för er som inte har fattat läget inför falkenberg så ska jag berätta:
Det är F&F som har planerat allt redan från början,det är dom som fixar stugan och hela köret. Dom har planerat det jättelänge,och dom brukar fixa stugor och semestrar åt halva släkten (pappas sida). Som förra året åkte vi till Skåne,året innan det åkte vi till Danmark (tror jag?),innan det Frankrike osv. Här är iallafall en länk på där jag bloggade om Falkenberg tidigare iår,där finns det bilder och så för er som vill se. Vi som åker är ju självklart F&F, och i våran familj (pappa,Tina,Krille jag & Hugo) och sen Anette,Benny,Jonte och Nenne. Det är vårat "gäng" som brukar göra saker tillsammans. Det är världens bästa känsla att få vara med dom här människorna,älskar hela högen! Vi åker alltså nu i helgen. Dock så åker jag till F&F redan imorn och där sover jag,och så åker vi tre på Lördag. Tina,Pappa,Krille och Hugo åker också på lördagmorgon. Resten utav högen kommer på Söndag,och då är allt som det ska vara! Vi åker hem på lördag nästa vecka. När vi är i Falkenberg så ska vi bl.a hinna med att gå på Liseberg,åka till Ullared och ta någon tripp till Göteborg eller så. Det ska bli hur mysigt som helst,ni anar inte vad jag har gått och längtat! Jag kommer självklart sakna alla här hemma,men det ska ändå bli sjukt skönt att bara komma bort från Mantorp ett tag♥ Jag tror det var det viktigaste om det,haha och jag hoppas att ni fattar att det inte blir någon upptadering i veckan!

Så jag har alltså packat idag,och för det mesta står allt redo på att åka,har några småsaker att packa i men det tar jag imorn. Tina/pappa kommer och hämtar mig klockan fyra imorn,och så skjutsar dom mig till F&F. Så det är nog bäst ifall jag går och lägger mig,jag bloggar imorn innan vi åker. Godnatt!
I stort sätt allt jag ska ha med mig. Hatar att jag är sån som ska ha så svårt för att packa så lite som möjligt! (det här är innan allt hamnade i väskan)

Kommentarer
Postat av: Tina

Snart så!!!!! :D

2011-07-29 @ 07:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0