Jag återuppstod,igen

Jaha,i'm back,vet inte direkt om varken ni eller jag kan lita på mig att jag kommer blogga så värst mycket,men jaja. Har iallafall fixat en ny design,som jag blev ganska nöjd över,och när jag fixa en design så får jag lixom mer vilja att blogga,så nu bloggar jag! Har tänkt rätt länge på att bara slänga in ett inlägg och berätta att jag lever iallafall,men nej,det blir aldrig av,men det kan ju vara för att jag är så otroooooligt lat...
Just nu är sitter jag här med Julia och vi har tjockat oss med massor av grejer! Vi gick till mobban förut och köpte en STOR cola var,tom&jerry kex och naturgodis. Ja,inget "godis" eller så iallafall ;) För ska försöka att inte äta så mycket av det iallafall,för har som nyårslöfte att föröka gå ner i vikt..Men ska försöka hinna lite mer av designen imorn,för det finns några saker jag har kvar att göra. Nu ska vi lägga oss och snacka ett tag,är sjukt trötta. Jag vågar nog inte säga att jag bloggar imorn,för det vet man ju aldrig med mig...
/ Isabella
Jag & Julia i måndags,haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0