STÄDGALEN?

Lördag,äntligen.
Fast fredagar med världens bästa julia är så himla mycket roligare än den här lördagen,haha! Alltså kan inte beskriva hur kul jag har med henne,skrattar alltid tillsammans! Julia åkte hem vid typ 10 imorse för hon skulle till stallet och jobba eller vad det var,och mamma & Rickard skulle på bröllop (rickard's bror gifter sig) och barnen fick tydligen bara vara med under själva bröllopet och inte maten och festen,så då tyckte dom att det inte var nån idé att jag och Krille hängde med,så Emelia fick egentligen hänga med men hon är hos mammas kompis.... så då kom min mormor hit och skulle vara "barnvakt" eller vad man säger,och just nu är Kristoffer på kalas men han kommer nog hem snart,så normala jag och min normala mormor städar huset under tiden..(?) haha,vet inte vad vi fick idén ifrån,men det är det vi sysslar med just nu! Hihi.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tack så jättemycket, det ser jättefint ut :)

Pluspöäng till dig <3

2011-01-30 @ 08:15:20
URL: http://knytet.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0