i'm dangerous

okej,nu ska jag berätta som det är.
JAG GER UPP!!! Har suttit och försöka göra en bra design hela dagen nu men nae,det går inte. Så nu får jag ha den som jag har nu i typ 1 vecka,så att jag kan göra en ny nästa gång jag är hemma hos mamma. Och nu vet i att jag lever iallafall,jag har inte bloggat på flera veckor och jag vet inte varför men vi säger att det var som en liten bloggpaus för det behövde jag.....
Men nu ska jag iallafall se på solsidan,grymt efterlängtat av mig,så det blir roligt. Nu ska jag tänka igenom riktigt ordentligt hur jag ska kunna göra min bloggdesign,men somsagt så får det vara såhär ett tag nu,jag kommer ha dåligt samvete så fort jag ser bloggen iallafall,men det skiter jag i just nu :)
ha det bra så ska jag försöka blogga minst 1 gång per dag.
/ isabella

Kommentarer
Postat av: nellie

åååh äntligen, sluta inte nu!:D:D:D♥

2011-01-17 @ 16:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0