Hemma bra men borta bäst,eller?

Ligger och väntar på att mamma,Rickard och Emelia ska komma hem,trodde dom inte skulle vara borta såhär länge men huvudsaken är att dom har kul! Haha det låter väldigt länge om man säger att dom varit på ett bröllop i ungefär 10 timmar,de åkte ju runt halv 1 förut. Jag,mormor och Krille fixade tacos förut,så har vi suttit och tittat på någon film som gick på teven med. Och som jag sa så ska jag försöka gå ner lite i vikt och inte äta massor godis eller chips och så,så jag åt massor av vindruvor förut,lika gott det med. Och så fick jag massor av bra bilder med (på vindruvorna) med min mobilkamera,som egentligen suger! Och om jag inte varit så trött och lat så skulle jag nog ha hämtat överföringskabeln till mobilen som ligger på skrivbordet,och jag sitter i min säng,hihi snacka om lat! Imorn så ska jag förhoppningsvis va med Erika en stund,vi får se hur det blir med det! Nu tyckte jag att jag hörde ett motorljud därute,men det kan ju förstås vara vinden med,känns som om huset ska flyga iväg vid vissa tillfällen... bäst jag sover nu,godnatt!♥
Emelia och jag :)

Kommentarer
Postat av: nellie

översöta =D<3

2011-01-30 @ 13:39:30
Postat av: Tina

Fin fin bild! Och snygg header på bloggen med!!!!

2011-01-30 @ 14:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0