Shopping!

Hej mina vänner! Äntligen fredag,men börjar få lite ångest att lovet börjar gå mot sitt slut... Har shoppat hela dagen idag,är helt slut! Mamma har betalat allt,hon är för snäll ibland. Tack för allting! Jag älskar dig!♥ Bilder för allt jag köpt kommer i nästa inlägg. Blir en hemmakväll idag igen,men lika mysigt det också. Mamma och Rickard håller på och gör tacos till oss,senare blir det mys med familjen,tror jag. Och nu kom jag på att det är kemiprov på onsdag,och jag har inte tränat något!...taskigt och ha det på en onsdag,fredagar ska det va,helst. Så måste träna på det någon gång i helgen med,*suck*. Imorn så ska vi åka till Linköping och köpa dansskor ifall jag hittar några,och jag tror även att vi ska åka till den nya godisbutiken i Mjölby,busigt när jag inte ens äter godis....
-
/Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0