Björn Gustafsson

Hej! Låg upptadering idag jag vet,men har seriöst inte orkat att blogga. Idag har jag inte gjort något speciellt? Bara suttit och latat mig helt enkelt,men det är inte helt fel det heller. Imorn så kommer mammas kompis Karin hit med Oskar,Alva och lilla Olle med. Härligt! Och på kvällen så sover jag hos Malin,mysigt det med! Men har inte så mycket mer att säga,bara att jag sitter och asgarvar åt Björn Gustafsson. Haha så sjukt kul nu när man tittar tillbaka då han gjorde allt roligt i melodifestivalen,det var ju det man alltid såg emot till melodifestivalen,att få se vad han hade att bjuda på. Btw...äre bara jag som inte kan lägga upp videos? Eller det går inte ändra storleken? Tycker att blogg.se brukar dampa väldigt mycket nu....:( haha diggar bilden,skulle typ göra så att jag kastade upp löven och så "attackerade" dom mig istället ;) VÄLDIGT MYCKET FAIL DET DÄR...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0