AWESOME!

Sitter och tittar på skor på en ovanligt bra sida, jättebilliga skor,eller dom flesta iallafall! Har hittat ett par som jag tror att jag ska beställa hem,och så hittade jag massor av asgrymma ringar så ska se ifall jag hittar någonting. Blev inte julia idag för hon hade ont i halsen..:( Så har mest varit hemma och gjort ingenting,samma gamla visa på alla söndagar! Sen blir det solsidan,alltid lika bra och imorn åker jag till mamma igen,innan det vet jag inte om vi skulle åka och bada? För krille har blivit jättehostig så då kanske vi inte ska åka iallafall,men för mig kvittar det. Tina och jag var ute en jättesnabbis och tog några vinterbilder! Fintfint,eller jag sa vad hon skulle ta kort på och hon fotade!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0