MY DAD IS A HERO

Jag vill bara säga att jag är sjukt duktig i träslöjd,jag gör precis som han säger att man ska göra,jag står jätterakt,sågar rakt och gör det perfekt! Haha,eller inte. Det ska va såhär : Jag vill bara säga att jag är sjukt dålig i träslöjd,jag gör precis som han säger att man INTE ska göra,jag står jättesnett,sågar snett och gör det fel! Ja,så kan det va. Förutom det så har dagen varit bra faktiskt. Efter skolan så gick jag & julia hem till henne,gjorde våfflor,haha. Och sen så gick vi hem till mig och tog lite kort. Men hon skulle skicka dom imorn om jag hinner vara inne då,så då kanske jag lägger upp några här.
Och som ni ser på min rubrik så är pappa en hjälte,för vårat internet ville inte gå igång även fast vi har en sån där dator som inte är bärbar. Så då hade tydligen någon grej gått sönder så då tog han värsta grejsimojsen och satte dit den med massor av inställningar som han fixade bara sådär,ja han är duktig han,min pappa. Imorn så är det dans igen,och roligare är det när Alicia väl har börjat nu,eller hon kanske ska börja,vi får se. Ska försöka att hinna med att blogga imorn men jag lovar ingenting för har massor av läxor och så med! Och jag är så himla lycklig för att jag fått reda på massa roliga grejer! Jag,mamma,Rickard,Krille och Emelia ska åka med en viking line båt i början utav mars,och så ska vi på pappas sida (faster,kusin vitamin,"låtsaskusin",benny,F&F,pappa,Tina,jag,krille och Hugo) åka till en jättefin stuga i falkenberg i sommar med pool,bubbelpool,hav,två kaniner (?) och guldfiskar i en damm (?),lite spännande det där,men det är lååååååångt kvar. Så vill jag bara att ni ska veta att min överföringskabel är glapp så kan inte föra över några bilder just för tillfället....

/ Isabella

saknar min kamera + sommaren otroligt mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0