Fredag om ungefär 6 timmar

Oj herregud vad jag hatar vintern. Igår när jag gick till skolan så var det som om det var vår,ingen snö utan bara på alla snöhögar och lite här och var. Och imorse när jag gick till skolan,så var det vitt vart jag än tittade,GASH vad arg jag blir. Aja,igår åkte jag och Alicia till dansen,och julia hängde med och tittade på oss. Kul var det iallafall,och vi dansade till en låt vi gillade,(spola till 36 sekunder) så det blir själva uppvisningslåten :) *stolt*,idag var det skola somvanligt,? Stannade kvar i nästan en timme bara för att julia skulle ha utvecklingssamtal vid 4 och då väntade jag med henne. Så har inte gjort så mycket,suttit här.. Imorn är det äntligen fredag,och då ska julia sova här!♥ Längtar som en gris,och om jag får tid så ska jag göra en ny design då,för hon har ett par bilder på oss som jag inte fått än och då ska jag få dom imorn. Men lovar ingenting. Och nu ska jag spela sims och sen plugga,AWESOME,eller inte pluggandet då...
/ Isabella
bild på klassen,tagen från facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0