CITYVILLE

Hej mina vänner!
Har ni det bra? Det har jag,eller jag är iallafall lycklig att det blåser! Så att snön försvinner fortare. Är riktigt trött på vintern nu med alla förkylningar och feber och allt det är. Julia är sjuk idag,krya på dig gumman! Och hon fyller 14 år imorn och kommer inte till skolan då heller,buhuu :(♥ Grattis i förskott! Dagen har varit ganska bra iallafall,seg dag överhuvudtaget,hade idrott med thorbjörn imorse,men gjorde inget speciellt... Sen engelska,musik med världens bästa *host* Hans! Sen matte och sen svenska och sen data. Just nu så sitter jag och försöker göra ordning på alla spel på facebook,eller iallafall "City Ville". Blir nog att sova rätt så skapligt idag,är jättetrött och har ont i huvudet. Ska fortsätta nu,så jag blir klar någon gång!

 / Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0