allahjärtansdag

Hellu,glad blir jag när statestiken har höjts iallafall! Men kommer väl sjunka snart igen...
Glad alla ♥'s dag idag,vilket inte är en sån speciell dag för mig,eftersom det inte händer så mycket,men hade iallafall fått en munktröja av pappa & tina! Har suttit och pluggat biologi nästan hela kvällen,har ju mitt tredje omprov på det imorn,lyckat... Och nu måste jag fixa det! Men som tur va så var det inte så mycket jag skulle träna på iallafall. Imorse när vi precis haft typ 10 minuter av första lektionen så gick brandlarmet,hm..kul och stå där ute i en halvtimme utan jackor och skor i ungefär 872537462 minusgrader? NAE! Hatar vintern,förut stod termometern på 17 minusgrader,hoppas det blir kallare så att man inte kan gå ut så kan man ju vara hemma i värmen iallafall. Bloggar imorn igen om jag hinner!

/ Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0