Just chillin

Hej!
Idag är det fredag,men känns mer som söndag. Igår va jag ju med Julia,gryyymt saknad och allt det där. Hon sov här tills idag,jag skulle till tandläkarn klockan 12.40 så du följde hon med ett tag och sen gick hon hemåt. Älskar dig! Om man väljer att skriva några rader om tandläkarn så gick jag dit själv utan någon förälder,har faktiskt ALDRIG gått själv förut men idag gjorde jag det. Var inte ett dugg nervös innan eftersom det bara skulle vara undersökning,men när jag fick reda på att jag skulle plocka bort tandsten och fylla någon grop på nån tand så....bläääää säger jag bara. Usch vad äckligt! Är iallafall glad över att va hemma efter det,haha. Ikväll blir det att vara hemma,inga planer och kommer inte fixa några heller. Känner för en rejäl hemmadag med myskläder och chillidill och allt,mys! Funderar också på att börja med en ny design på bloggen,men inte så jättekomplicerad...får se hur det blir med det. Imorgon är det sista dagen av 2011,vet inte om det är bra eller dåligt riktigt? Har lite blandade känslor,men ska satsa på det bästa! Iallafall så kommer kvällen imorgon att spenderas med Julia! Kommer bli kanon känner jag på mig! Lite senare på kvällen åker hon till Linghem och då får vi se vad jag hittar på! See u later maybe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0