Tre underbara julfiranden

Heeeeej!
Gud villka lyckade dagar det har varit! Har fått massa fina julklappar och julen har varit perfa. I Torsdags så var det ju sista dagen i skolan. Kollade på en film med klassen,fikade,fick mina betyg osv. Betygen såg helt okej ut,även fast man kunde fått en aning högre,men huvudsaken är ju att man får ett E i allt. Jag fick sju E (g),fem D (g+/vg-) och tre C (vg). På fredagen så var familjen (alla utom pappa eftersom han jobbade) på Lundby badet och efter det åt vi på Burger King. När pappa väl kom hem så åt vi lite mat och sen öppnade vi julklappar. Här är det jag fick i fredags!:


* HTC legend + två skal och ett fodral
* Kattkalender
* En shoppindag på Marieberg Galleria tillsammans med kompis och Tina.
* Deo
* Hårfärg
* Sminkborttagning
* Balsam efter dusch
* Gosedjursapa
* Adidaströja

Igår så åkte vi till F&F vid 10 ungefär,var med kusinerna ungefär hela tiden. "Tomten" kom vid två ungefär och gav oss massa julklappar! Så det blev lite julklappsöppning och sen kollade vi på Kalle Anka som vi alltid gör varje år,hihi. Är lika nöjd med alla julklapparna och julen där som jag är med allt hos pappa också! Här är det jag fick:


* Berlock till mitt Thomas Sabo-armband
* Pussel
* 300:- till kameran
* En resa till Liseberg med kusiner och föräldrar
* Ett presentkort på Marieberg Galleria 500:-
* Liten lampa
* 100:-
* Ett vitt överkast
* Foto på kusinvitamin
* Halsband
* Glasfigur och någon annan liten figur
* T-shirt

Igårkväll,när vi varit hos F&F så åkte vi hem till mamma. Och efter ett tag så kom även Morfar & Lisa och mormor hit också. Vi åt gröt,men var inte så hungrig så åt inte så mycket. Jag och Krille kunde inte vänta med att öppna våra julklappar,så mamma lät oss öppna en varsin innan alla andra. Och min var...en vattenkanna!?! Mamma orkar inte vattna mina blommor så länge,så hon har lämnat den hederliga uppgiften till mig istället,hahaha. Efter ett tag fick vi öppna allt annat och det är det här jag fick:

* En bok
* Julkort
* 300:-
* Tre par örhängen
* Tavelram "LOVE"
* VATTENKANNA ♥♥♥♥♥♥
* Troll-nyckelring
* Ett till vitt överkast (ett till mamma och ett till pappa)
* Klistermärken till scrapbooking
* Fyra stenar där det står: "Dream","Hope","Happy" och "Live"
* Sminkborstar
* Nagellack x3
* Röda och vita små lampor
* Presentkort på Gina Tricot 500:-
* Presentkort på Lindex 200:-
* Två par örhängen som ser ut som knappar
* Godisskål
* Strumpor
* Biokort 100:-
+ Jacka

Så nu är julen över. Har fått massa fina julklappar,måste säga TACK till allt också! Underbar är det vad min släkt och familj är ♥ Nu ska man bara njuta av jullovet och allt! Men ja,nu är det en vecka hos mamma som gäller fram till nyår,då jag åker till papp igen. Idag är det söndag och mina planer är att va med Malin,men när vet jag inte. Så det blir nice. har också tvingat mamma till att färga mitt hår,så får se hur resultatet blir,det står på förpackningen att det är mörkbrunt/svart (!!!),så får hoppas på mörkbrunt och inte svart,hiihih. Men ha en bra dag så bloggar jag så snart som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0