Life is friday

Hallojsan!
FREEEEEEEDAG! Är det bara jag eller har det gått ovanligt fort i veckan? Jag tror att det var den där studiedagen som bidrog lite faktiskt,men det är ju bra såklart! Satt med mina läxor hela kvällen igår så nu har jag det iallafall överstökat vilket känns UNDERBART!! Nästa vecka så väntar det tre stycken stora uppgiftetvå prov och en bilduppgift som ska vara inlämnad....suck,men ska fixa litegrann i helgen. Men somsagt så ska jag träffa Malin idag! Och hon ska sova här,så när mamma & Rickard kommit hem så ska jag gå och möta henne. Just nu så sitter jag härnere och har en irriterande radiokanal på...den spelar dåliga jullåtar hela tiden! Dom kan ju spela lite bättre istället,hahahah men nog om mitt randomsnack,hörs när jag har tid! Tjooooo!

haha bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0