onsdag 14 december

HELLOOOOOOOO
Jag vet inte vad det är med mig idag men har skrivit med stora bokstäver jättemycket på datorn,brukar aldrig göra det men ja idag kom den dagen. Haha kul att veta va? Men iallafall så är det ju onsdag idag,helt okej dag för att vara en onsdag. Så det bästa med onsdagskvällar är att känna att att det är två chilliga dagar kvar på "skolveckan"! I helgen så ska jag sova hos Malin på fredag och på lördag ska jag åka in till IKANO med mamma och resten av familjen,men det är mamma som ska följa med och ta ett hål till i örat,NICE! Fick ju det när jag fyllde år,men har inte blivit av så nu ska det bli av i helgen! Jaja nog om det, Ska dra och göra något annat nu,hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0