T I S D A G, L U C I A

Tjuop!
Asså egentligen? Vem vill ha regn och "varmt" i mitten av december? Egentligen så borde det vara snö så här års,så regn är ganska sällsynt i min skalle. Menmen det är ju inte direkt något man kan ändra på.. Tisdag idag,ganska seg dag men gick väl ganska bra ändå. Annars har jag inte gjort så mycket mer,suttit här för det mesta. Inte för att byta "skrivämne", men det bästa med den här veckan är att vi har nästan inga läxor! Gooodii!
Halva skolveckan har gått imorn,har ingen dans efter skolan nu eftersom den är slut för terminen. Dock börjar jag också tappat intresset lite också,sad but true. Det finns verkligen ingenting annat jag vill göra!? Så får se hur det blir nästa termin. Och så kom jag på förut att jag ska till skolsyster för hälsokoll osv. imorn,boreed. Men något man måste så vad har man för val?

Förresten vad tycker ni om årets skolfoto? Har glömt och visa det för er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0