Happy feet 2


Det kan nog inte vara så svårt för er att lista ut vad jag har gjort idag med tanke på bilden och rubriken? Nänä,idag har jag varit på bio med Malin,William och Wilhelm! Åkte in med tåget som gick runt halv 2,så då gick vi till bion. HAHA och det blev krångel med allt kändes det som,men det blev bra ändå ju! Tack för dagen ♥ Kom hem lite efter sex och då åt jag lite och sen satte jag mig vid datorn. Sen har jag inte gjort något mer socialt än så. Imorn har det varit jullov en vecka (om man räknar med avslutningsdagen) och den dagen är bestämt att träffa Julia! Hon ville åka in till Linköping men får se hur det blir med det. Nu ska jag se ifall jag får igång några avsnitt av "Vänner" och sen blir det nog att sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0