Go little bad girl!

Här är jag igen! En vecka sen sist jag bloggade (tror jag),jag vet inte varför men jag bloggar när jag är hemma hos mamma och inte när jag är hemma hos pappa!? Har mer lust här hemma hos mamma...Konstigt,men nu får ni ett litet inlägg iallafall. Asså kan inte fatta att det bara är lite mer än en enda vecka kvar tills vi slutar skolan,och 12 dagar kvar till julafton? FINNS INTE ORD FÖR HUR UNDERBART DET ÄR! Mindre underbart är ju alla dessa betyg och så,men får hoppas på det bästa och tror iallafall att jag får E på allt. Det enda som saknas för en perfekt jul är snö...hur länge ska det behöva dröja egentligen?

Idag så har annars skoldagen varit helt okej,ska strax leta lite fakta på virkning tills slöjden som måste vara inne imorn och sen blir det att slappa framför teven tills jag ska sova. Ha det bäst!

Sämst kvalité!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0