Fjärde advent

Hej på er!
Har varit hos Julia från igår tills idag,det har varit två grymt roliga dagar kan jag ta och lova! :D DU ÄR BÄST! När jag kom hem så pyntade vi våran julgran som varit uppe på vinden i ett år nu (hmm..undra varför?),haha. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag,ätit jättemånga tuggummin istället för halstabletter eftersom det inte verkar finnas några här hemma.. men bättre än ingenting! Hoppas bara att halsontet (eller hur säger man?) går över innan jul. Skola imorn igen,bara 4 dagar kvar innan jullov ♥ Så har ingen vidare söndagsångest som jag brukar. Imorn så åker jag till pappa igen,så får se hur updaten blir. Förresten,grattis till min grymt fina vän Malin idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0