011211

Tre läxor ligger och väntar på mig så det här får bli ett snabbt litet inlägg. Torsdag idag,vilket betyder tre lektioner. Började dagen med praktiskt prov på hemkunskapen som gick bättre än vad jag trodde,var inte stressad någon gång förutom när det var ungefär en halvtimme kvar av lektionen. Sen hade vi svenska och efter lunch hade vi engelska. När jag kom hem kom jag på att mamma inte var hemma,och jag hade ju såklart glömt bort hur man larmade av så fick sitta ute i typ en halvtimme,brrrrrrr... Men nu har jag varit inne i en timme ungefär så nu äre varmt. Ska alldeles strax sätta mig med matten,sen SO:n,sen tyskan...redan fullbokad kväll.
Men imorn så ska jag ta liten paus från allt och träffa malin! SAKNADE DU! Så det blir nice.

Har inte så mycket mer att säga än att det är 24 dagar kvar till julafton och att  hoppas ni får det roligare än jag ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0