Kantareller,we found it..

Helluuu!
Vi har seriöst världens bästa hemliga stället där vi plockar svamp! Jag har aldrig hittat så många och stora kantareller som vi gjorde idag. Roligt var det iallafall! Tänk att man blir så glad över att hitta en kantarell,haha. När jag kom hem så bytte jag om till springkläder och så sprang Tina och jag lilla spåret vid oss,men flera varv. Sen hem och duscha och sen inte så mycket mer. Jag följde med Malin och hennes kompis Alicia till stationen förut också,och sen så gick jag och Malin till lekparken och satt där en stund. Sen blev det så kallt så då gick vi hem till var och en,och nu sitter jag här.
Imorn så ska jag träffa Julia! ÄNTLIGEN! Har inte träffats på hur länge som helst,så det blir nog jättekul som alltid!♥ Sen blir det att fixa allt inför skolan,och packa ner alla saker till mamma. Jag kan inte fatta att hela sommarlovet är slut? Det kändes som om det var igår när vi åkte till Liseberg med gårn! Det blir roligt att träffa klassen och Elin & Per igen iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0