Dumma mej!

Medans de flesta är på Rix Fm så sitter jag hemma och bara slappar!
Har precis ätit mig ännu mer mätt på en skål glass efter tacopaj,är det fredag så är det...(fast det känns som om det vore lördag) Har haft två toppendagar hemma hos F&F,jag har det alltid lika bra där,tack för allting! Ni är bäst! Kom hem vid 4 ungefär,satte på filmen "Dumma Mej" med bror och kollade på den innan vi skulle äta,sen så fastnade jag här. Imorn så ska familjen och F&F åka och plocka svamp igen! Hoppas vi hittar mer än förra gången,men somsagt så är svamp INTE gott,utan bara roligt att plocka. Efter det blir det att träffa Malin,kulkul! Bloggar mer imorn,om inte det så hörs vi på söndag. Och så är det bara,hihi.
(ska försöka fixa i ordning min design snart,måste bara fixa lite bilder först...)
SERIÖST! Kolla håret! ♥ Varför kan man aldrig vara nöjd med dig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0