LAT tjej!

Här var det visst inte så mycket upptadering sen i fredags...men jag har bara inte orkat,har varit fööööör lat för att blogga,haha. I Lördags träffade jag iallafall Erika,hade lika roligt som vanligt! I veckan så ska hon & jag gå på "Bilar 2" om det finns någon dag ledig,fatta så roligt!♥ Igår så skulle jag varit med Nellie,men hon kunde inte så jag gjorde inte så mycket speciellt, Morfar & Lisa och mormor kom hit en stund på dagen och fikade och lite så. Sprang spåret på morgonen gjorde jag också. Idag så åker jag till pappa i en vecka,tänk att det är en enda vecka kvar av sommarlovet. Gud så fort det har gått,det är nästan läskigt. Tror jag ska va med Julia sen också,wiiiiie! Jag bloggar mer när jag får tid och ork,vet inte riktigt vad veckan har att erbjuda på.


Lite låttips:
LMFAO-Sorry for party rocking

Newkid- Baby?

Newkid- Jag gråter bara i regnet - underbar♥

Newkid- Turbulens

Chris Brown feat. Justin Bieber- Next to you

New Boyz (feat. Ray J)- Tie me down

Mörkvitt- På en frusen bänk

Mörkvitt- Kasper i godislandet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0