Two great days!

Hejsan!
Sov ju hos Malin från igår tills idag,vi har haft väääääldigt kul! Vi har hunnit med ganska mycket,gått till mobban,gått långa promenader hit och dit,vi har hittat ett blått blad,ätit gott,kollat på O.C,snackat i skype med roliga människor,dunkat supernice musik,pallat äpplen vid klämman...och slappat! Tack för igår och idag!♥
När jag kom hem förut så åt jag lite mat,sen bytte jag om och sen så drog jag mig mot spåret. Sprang ett varv med Tina och sen gick jag hem igen. Duschade och sen hoppade studsmatta och insåg sen att det var ganska kallt. Man börjar märka att hösten börja komma,det är mörkade om kvällarna och mycket kallare. Igår kväll var det så kallt om händerna så man ville ha vantar. Men har ingenting emot hösten,älskar den. Det blir så mysigt,vackra färger och mysiga kläder! Och min födelsedag,♥ Även fast jag vill ha sommar längre så är hösten ändå bra!
Krille sover i mitt rum inatt också,blir att sova snart tror jag för jag börjar bli trött. Imorn så tror jag att jag ska vara med Julia,förhoppningsvis!♥ Hoppas på det iallafall. Annars blir det nog en hemmadag,om jag inte hittar någon annan social typ. Det får vi se imorn,vi hörs! 

Lite bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0