Tisdag

Hej alla!
Idag har det varit en hemmadag för min del. Eftersom att pappa och Tina har börjat jobba nu så får Krille vara på fritids och Hugo på dagis så får ju jag vara ensam hemma resten av veckan. Så har inte gjort något speciellt,imorse satte jag på en film,har pusslat lite,spelat lite tevespel (Igår när vi kom hem till pappa så hade vi fått en ny teve,playstation,spel och en dvd,vi blev jätteglada!) Jag lagade mat tills resten av familjen kom hem och efter maten så hjälpte jag till att fixa lite på framsidan. Jag träffade Malin i lekparken förut för att prata lite också,alltid lika trevligt att bara få träffas en timme eller så och bara prata. Igår kom jag även på att jag glömt överföringskameran till kameran också,men det är så himla rörigt när man far fram och tillbaka mellan två ställen hela tiden! Så det är faktiskt sånt som händer ibland. Ska försöka få tag i den så fort som möjligt.
Imorn så ska jag va med Erika ibland,WIHUUUUU! Tror dock att det inte finns någon möjlighet till att gå på bio i veckan,det är redan onsdag imorn och på torsdag-fredag så sover jag hos F&F,i helgen ska vi kanske plocka svamp igen också. Kommer med mer upptadering imorn hoppas jag!
HAHAHAHHA KOLLA VILKEN SÖT BILD PÅ ERIKA!♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hihi så liten söt Erika :) Typiskt att du glömt överföringskameran till kameran (det står så :) ) Fick en ide´ nu när jag klev in hos dig men det sprack direkt. Jag ska till optikern på fredag, du kunde ju följt med till stan men det går ju inte om du ska sova borta. Jaja, får bli en annan gång :)



Kram Mamma <3

2011-08-17 @ 08:21:02
URL: http://knytet.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

ASSÅ BELLA VAFAN !?

haha du ,åste skicka den där t mej (a) <3

2011-08-20 @ 12:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0