Om det ändå vore så enkelt...

Hej!
Sitter och spelar Minecraft med Krille. Ångrar att jag började spela,det är så vansinnigt beroendeframkallande. *Suck*. Men det är ju så det är,det är ju roligt iallafall och det är ju huvudsaken! Julia kunde inte va idag,så vi ska ses nästa vecka istället,vi är upptagna i helgen båda två.. Har varit hemma annars,inte gjort någon speciell nytta kan jag tycka. Träffade Johanna en stund förut,roligt var det! Så hon åkte hem vid halv 11 ungefär,så nu sitter vi och spelar Minecraft,eller ja,jag sitter ju och bloggar nu men det är en liten paus. Imorn ska jag träffa Erika! S A K N A D? Ja,upp till 100%! Så det blir kanoners! Bloggar mer imorn,godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0