Lögnare

Haha för några timmar sen visste jag inte att det kunde åska i april,men sen så fick jag svaret att det kunde det! Gud vad det har blåst ute,det var verkligen storm och jag menar det! Som tur var så hann jag hem innan allt regn kom! Idag hade vi SO-prov,det gick ganska hyffsat för att inte ha pluggat så mycket,och jag skrev på alla saker förutom 1 uppgift,så känner mig ganska nöjd! Snart kommer Julia hit och vi ska kolla på talang tror jag? Kulkul. 
Och imorn så fyller ju brorsan år,men då fyller Rickards bror också så då ska vi dit på dagen. På kvällen så blir det att sova över med Jossi,Julia och Tess hos Jossi,kuligt! ♥ Ska städa lite grann nu i väntan på julia,hejdå!
idag fick jag även reda på att man aldrig ska lita på den som andra säger att man inte ska lita på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0