Valborg

Vårelden var inte så rolig igår faktiskt,men det kan ju vara för att jag och Julia kom ganska sent. Men det var ändå kul att vara med Julia! Vi gick ner dit vid kvart i 8 eller något så då var det inte så roligt folk där. Så vi gick upp till macken och köpte mjukglass istället! Det kostade bara 10 kronor och det brukar kosta 22 kronor,(25 med smak) så det var vääldigt billigt,+ så kostade inte extra med smak. Det var väl bara för att det var valborg och så med. Sen så gick vi hem till hennes bror och var där ett tag,jag gick hem vid 10 ungefär. Och kameran fick hänga med helt i onödan,blev inte en enda bild,tyvärr.. Men tack för kvällen!♥ Idag är det Valborg,har massor av alternativ att välja på. Först skulle jag varit med Nellie och några mer,men sen så skulle dom vara med folk som jag inte kände typ,sen skulle jag vara med Julia & Jossi men jag vet inte hur det blir med det. Så frågade jag Malin vad hon skulle göra och hon skulle inte göra något så det blir förhoppningsvis att vara med henne. Toppenhärligt väder också! Så här ska jag inte sitta mer. Lider av skavsår på hälarna med! Men det är bara att vänja sig,det kommer det bli många av i sommar...

Bild i repris

Kommentarer
Postat av: Isabella :)

Sv; tack!



Jag undrar om vi ska / kan följas i bloglovin :)

Och du? Om du ställer en fråga i mitt bloggsvar i min meny så skulle jag bli underbart glad och det tar ju Max 40 SEK!

Puss gullunge :)

2011-04-30 @ 16:49:05
URL: http://kungisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0