Hopp!

Hej på er!
För det första vill jag säga att mormors dator är väääldigt seg,det är därför jag inte bloggat förens nu. Och så vill jag säga att filmen "Hopp" är absoulut sevärd för er som inte sett den! Sjukt gullig film och den passar perfekt till påsken (eftersom att det handlar om en påskhare osv.) Här har ni trailern!

Mina favoriter i filmen var ju helt klart kycklingarna,grymt gulliga!
Imorn så räknar jag med att mormor och jag ska gå till trädgårdsföreningen och vara ute i solskenet (hoppas det blir solsken iallafall!) Jag tar väl tåget hem vid 4,5 någon gång och jag bloggar då när jag kommer hem tror jag! Mina planer inför imorn är att sova hos Malin så det blev visst inte att sova hemma imorn heller. Jag har fått en ny parfym av mormor också,bilder och info kommer i nästa inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0