The Script

The Script-The Man Who Can't Be Moved
Underbar låt,älskar den!
Idag har jag lärt mig hur man planterar häck! Haha,men jag känner efteråt att jag kanske borde tagit på mig lite lämpligare kläder som inte gjorde nånting att dom blev leriga... Förut så var jag och pappa ute och sprang,kände att jag behövde det och det märktes! Tappade typ andan för kunde inte andas,men det kan vara för att jag sprang mer än vad jag egentligen orkade. Så nu efteråt känns det superskönt! Så grillade vi även för första gången för i år,häärligt! Imorn så ska vi ha en veckas för tidig påsklunch med F&F,eftersom vi åker till mamma på måndag så fick det visst bli så. Ska spela sims,bloggar mer imorn!

bild sen förra året,sämst kvalité!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0