Surprise!

Nu ska ni få veta vad jag har gjort idag,eftersom ni inte fick reda på det igår. Eftersom pappa fyllde år igår så skulle vi göra någonting extra till honom,eftersom han fyllde 40. Så då hade F&F,Tinas föräldrar och Jag,Tina och Krille (+Hugo) diskuterat ihop oss och bestämt oss att vi skulle överraska pappa på Sjögestad Motell som ligger här i Mantorp. Och Tina och pappa hade sovit på hotell inatt så han visste ju inte om att vi var på Sjögestad och väntade på dom,hihi det var lite kul att se pappas min när han såg oss där. Förut innan det så åkte vi till City Gross och handlade två snickers (pappas favoritchoklad) + två trisslotter. Hann även att slänga ihop en liten teckning imorse. Anledningen till att jag inte berätta det för er var att ifall pappa skulle få för sig att kolla på min blogg,han gör det ibland förstår ni. Så nu är vi hos pappa igen!
Sitter och har ångest inför skolan imorn,JAG VILL HA SOMMARLOV! Tur bara att det är 7 veckor kvar,inte så mycket det. + så har vi massa av lovdagar och helger imellan det. Efter skolan blir det att vara med Julia,nice!♥ Bloggar mer imorn tror jag.


Kommentarer
Postat av: Robert Cayden

Svar: Tack! :) Haft en fin påskhelg då? :)



Kram ♥

2011-04-25 @ 23:19:39
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vinnarna till veckans blogg är uppe

www.saboy.blogg.se

Lycka till!

2011-04-26 @ 09:05:23
URL: http://saboy.blogg.se/
Postat av: Ravnstine

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-10-27 @ 12:30:31
URL: http://ravnstine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0