Stressigt!

Puh,tror jag är helt slut snart...
Har suttit och trixat med designen sen klockan 8 imorse och den har fortfarande inte blivit klar! Jag fattar inte hur jag orkar. Anledningen till att jag vaknade imorse vet jag inte,bara att jag fick ett sms från Julia imorse och då fick jag anledningen varför vi inte var igår.. Så synd om henne så det är inte sant!♥ (ingenting som jag orkar ta upp)
Jag är väldigt nöjd med headern kan jag säga er,förutom det här...
Jag stör mig på det så det inte är sant!
Men när jag har tid så ska jag försöka göra bloggen lite bredare och då hoppas
vi på att det där kommer rätta till sig...
Jag stör mig på det så det inte är sant!
Men när jag har tid så ska jag försöka göra bloggen lite bredare och då hoppas
vi på att det där kommer rätta till sig...
Just nu försöker jag göra en "profilbild" till sidan av bloggen,och den blir också ganska bra. Så då får vi bara se ifall jag lyckas få upp den på bloggen ;)
Idag så ska familjen åka till Linköping och äta ute och sen gå på filmen "Hopp" som går på bio! Kulkul. Efter bion så ska jag hem till mormor och så sover jag där med. Vilket rörigt inlägg det blev nu men är lite stressad för ska duscha,packa,göra klart designen,fixa mig och allt sånt där innan halv 3! Jag bloggar mer från mormor senare tror jag. Ha en bra dag så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: julia

Fin design!! Vi får vara snart nån annan dag, har ju bara mest ont i armen, kanske på söndag?? :) <3333333

2011-04-21 @ 15:30:53
URL: http://hasteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0